A 2003-ban átszervezett kft. árbevétele
tavaly 2002-höz képest 31%-kal nőtt, újabb cégek (Trend Micro, Clearswift,
Stonesoft) disztribútori képviseletét kezdte meg értéknövelt nagykereskedelmi
elosztási tevékenységre fókuszálva. Az antivírus eszközök hazai piacán a 2F
2003-ban közel 20%-os részesedést ért el, amiből az F-Secure termékei 10%-kal,
a Trend Micro termékei 4-5%-kal, a Kaspersky termékei pedig 3-4%-kal
részesedtek. Kicserélődött a kereskedelmi csapat és a Vírushíradót egy éve
alatt több mint 1 millió, a Mydoom vírus megjelenése óta eltelt egy hétben több
mint 150 ezer letöltés jellemezte. A 2F tavaly több mint száz darab emelt
szintű support szerződést kötött a hazai nagyvállalati szegmensben.
A cég 2004-es tervei között a
következők szerepelnek: az F-Secure termékek VA-értékesítésében 10, a Trend
Micro esetében 100, a Kaspersky termékekre vonatkozóan pedig 150 százalékos
növekedés elérése az értékesítésben. A teljes antivírus biztonsági piacon a cég
25%-os részesedést kíván idén elérni. Az antispam szoftverek terén 40%-os részesedés
az idei cél. Az URL-szűrés/tartalomszűrés piaci szegmensben pedig több mint
40%-os részesedést céloz meg a 2F. Az ISP-k piacán még vérmesebbek a tervek:
több mint 50%-os részesedést kívánnak elérni.