Az Investor in People díj
odaítélése mérföldkő a hazai humánerőforrás-gazdálkodás történetében. Nem
csupán Magyarországon, de a közép- és kelet-európai régióban is a Pannon GSM az
első vállalat, amely magáénak tudhatja a szakma legtekintélyesebb nemzetközi
elismerését. A díjat világszerte olyan szervezeteknek adományozzák, melyek
megfelelnek azoknak a magas szintű gyakorlati, a munkaerő gazdálkodással és
fejlesztéssel összefüggő követelményeknek, melyek javítják az üzleti
teljesítményt és a versenyképességet. A követelmény-rendszert az Egyesült
Királyságban 1990-ben alakították ki. A Munkaügyi Minisztérium támogatásával
olyan jelentős szakmai és dolgozói szervezetek működtek közre, mint a
Confederation of British Industry (CBI), a Trades Union Congress (TUC) és az
Institute of Personnel and Development (IPD).
Az Investor in People
jelenleg öt földrész több mint harminc országában van jelen.
A Nagy-Britannia
magyarországi nagykövetségén rendezett eseményen a Pannon GSM és az Investors
in People szervezet képviselőin kívül a Pannon GSM anyavállalata, a Telenor
vezetői, Nagy-Briatnnia és Norvégia magyarországi nagykövete, valamint a magyar
kormányzat képviselői is megjelentek. "Minden piaci szereplőnek, s minden
ügyfélnek, fogyasztónak a javára válik, ha társaságok sokasága bizonyul
üzletileg eredményes, fejlődő, fejlesztő, biztos lábakon álló szervezetnek.
Felemelő érzés elsőnek lenni, az első magyarországi díjazottnak járó elismerést
átvenni."- mondta Klaus H. Rasmussen, a Pannon GSM vezérigazgatója.
A közel másfél évtizede
működő Investors in People feltétel-rendszer követése nem csupán a díj
odaítélésének, de egyben a vállalatnál működő humánerőforrás-gazdálkodás
további fejlődésének is biztosítéka. A témában végzett kutatások eredményei
szerint az elvárásokat teljesítő vállalatok 80 százalékánál megnőtt az ügyfelek
elégedettsége, 70 százalékuk pedig sikeresen növelte működése hatékonyságát.