A BMC elkészült a Network Associates Magic Solutions eszközeinek felvásárlásával

forrás Prim Online, 2004. február 11. 18:30
A BMC elkészült a Network Associates Magic Solutions eszközeinek felvásárlásával. A Magic Solutions olyan eszközei, mint a Magic Service Desk és Magic HelpDesk a BMC Software Remedy üzleti egységének részét képezik. A Magic Solutions több mint 4000 új ügyfelet hoz a BMC software számára, valamint hozzávetőleg 200 alkalmazottat, akik a texasi Planóban, illetve a kanadai és európai kirendeltségeken dolgoznak.
A felvásárlást követően a BMC Software a ma kapható legátfogóbb és legszélesebb körű informatikai szolgáltatásmenedzsment megoldást kínálja. A Magic Solutions web alapú szolgáltatásmenedzsment megoldásai, amelyek a kis- és középvállalkozásokat célozzák meg, teljes mértékben kiegészítik a Remedy portfolióját, amely a nagyobb méretű vállalatok igényeit elégíti ki. Ennek eredményeképp a különböző méretű üzleti vállalkozások kihasználhatják a kategória legjobb szolgáltatástámogatási megoldásait, amelyek kihasználásával egy lépéssel közelebb juthatnak a teljes üzleti szolgáltatás-menedzsmenthez (BMS, Business Service Management).

A Magic Service Desk problémakezelő, változáskezelő, eszközkezelő és tudásmenedzsment megoldásokat kínál középméretű vállalkozások számára. A HelpDesk böngésző alapú, felhasználóbarát ügyfélszolgálati alkalmazás, amely a kis, 800 alkalmazottnál kevesebben foglalkoztató vállalkozásokat célozza meg, és erre a piacra jellemző időkímélő funkciókat kínál. A felvásárlásnak köszönhetően javul a BMC Software pozíciója, mivel a Magic több mint 4000 ügyfelet tudhat magáénak világszerte.