Coca-Cola-SAP: kezdeményezés az értékesítés, a logisztika, a szerviz és a mobilalkalmazások fejlesztésére
forrás Prim Online, 2004. február 12. 18:40
Az SAP és a Coca-Cola Enterprises által bemutatott közös, stratégiai
fejlesztési kezdeményezés olyan új generációs megoldások kialakítását
szolgálja, amelyek növelik az üdítőital-ágazatra és általában véve a
fogyasztási cikkek piacára jellemző közvetlen bolti elosztási (direct
store delivery, DSD), teljes körű italautomata-kezelési (full-service
vending) és gépszervizelési folyamatok hatékonyságát.
A program keretében bevezetendő, új mobilmegoldások alkalmasak a fenti üzleti tevékenységek támogatásra és továbbfejlesztésére. Az alkalmazott szoftverek a mySAP Business Suite integrált megoldásai segítségével egyszerűsítik a területi értékesítők, valamint a belső értékesítési és logisztikai részlegek közötti kommunikációt, csökkentik a kapcsolódó költségeket és javítják az ügyfélkiszolgálás színvonalát. A kezdeményezés olyan új generációs szoftvermegoldás kidolgozását tűzte ki célul, amely képes a megrendeléstől a fizetésig és elszámolásig terjedő, közvetlen bolti elosztási folyamat hatékony támogatására.
Az SAP és a Coca-Cola Enterprises fokozott figyelmet fordít a mobil és a háttérkiszolgáló (back-end) tevékenységek zökkenőmentes integrálására, és az SAP NetWeaver nyílt integrációs és alkalmazásplatformra támaszkodva kívánja kiépíteni az SAP mobil infrastruktúráját. Az új képességek révén a Coca-Cola Enterprises jelentős mértékben fokozni tudja a piaci partnereinek és a fogyasztókkal közvetlen kapcsolatot tartó ügyfeleinek nyújtott támogatást.