Arra a kérdésre, hogy milyen
funkciót szeretnének leginkább látni a telefonjukban (több válasz volt
megengedett), 43% a tévét, 35% szótárakat és 29% jelmagyarázatokat jelölt meg,
mint a három legtöbb szavazatot elért kívánságot. Érdekes módon kevesebb
szavazatot kaptak az olyan előzetesen feltételezetten több érdeklődést ígérő
lehetőségek, mint az elektronikus pénztárca (25%) és a képtelefon (24%). A
megkérdezettek 16 százaléka nyilatkozott úgy, hogy semmi különösre nem vágyik,
nem érzi szükségét új funkciónak a meglevőkön túl.
Ami a szolgáltatásokkal
kapcsolatos kérdéssort illeti, a legtöbben (68%) azt a kívánságot választották,
hogy minden bevitt adat átvihető legyen egy új készülékbe. A legtöbb esetben
csak a címlista megy át, pedig a készülékben még vásárolt tartalom is szokott
lenni. Ugyancsak népszerűnek bizonyult a fix tarifa (flat rate) igénye (64%), a
számhordozhatóság (59%) és a "biztosítás elvesztés és baleset esetére"
(55%).
Az eredmények összessége azt mutatta
ki, hogy az emberek inkább a szolgáltatások, mint a funkciók bővítésében érdekeltek.