Elégedettek a Scalaval ügyfelei

forrás Prim Online, 2004. március 10. 12:01
A Scala Business Solutions bejelentette, hogy a legújabb éves ügyfélelégedettségi felmérés szerint az ügyfelek 72 százaléka szívesen ajánlaná a szoftvert más vállalatoknak. Az ügyfelek elégedettsége 1999 óta évről-évre folyamatosan nő.
2003-ban a Scala a világ több mint negyven országában közel 2500 ügyféllel készített felmérést. Ez a szám a teljes ügyfélbázis közel 40 százaléka. Az előző évhez képest növekedett, az általános elégedettségi szint, és ezen belül is a kollaboratív ERP-megoldás vagyis az iScala felhasználói általánosan elégedettebbek, mint a korábbi Scala szoftverváltozatok felhasználói.

A Scala a hónap folyamán elindított egy vadonatúj, biztonságos weboldalt, a Customer Support Centert, amely értéknövelt erőforrások biztosításával lehetővé teszi az ügyfelek számára, hogy azok a lehető legtöbbet hozhassák ki meglévő rendszereikből. A Customer Support Center új vitafórumot is kínál az ötletek és észrevételek kicserélésére, illetve biztonságos területet biztosít a gyorsjavítások (Service Pack), a szervizkiadások (Service Release) és az értéknövelő VBA-fejlesztések letöltéséhez. Itt találhatók meg a világ támogatási központjainak ingyenes hívószámai, továbbá olyan levelezési listákra lehet feliratkozni, amelyeknél kiválasztható, hogy mely termékváltozatokkal kapcsolatban kíván az ügyfél információt és közleményeket kapni. A weboldalon számos további információhoz és dokumentációhoz juthatnak hozzá az érdeklődők.