Új LG digitális televíziók képminőség-javító chippel

forrás Prim Online, 2004. március 11. 18:12
Az LG új digitális televíziókat kíván piacra dobni, amelyeket már az új, a képminőség javítására kifejlesztett XD Engine chippel szerelnek fel. A jövőben az LG az XD Engine-t globális technológiai márkájává kívánja tenni, amely megkülönbözteti a társaság készülékeit versenytársaiétól.

Az LG tavaly mutatta be az XD Engine elődjét, az XDRpro-t, amely a digitális képi jelek kezelésével nagymértékben javítja a televízión látható kép minőségét. Az XD Engine az LG folyamatos, 1998 óta folytatott, képfeldolgozásra irányuló kutatás-fejlesztési tevékenységének eredményeképpen jött létre. Az LG XD Engine technológiáját a digitális TV-k alaplapja használja. Az új XD Engine tökéletesen kezeli a digitális jeleket, megoldja az átvitel során keletkező jeltorzulások okozta problémakat, ezáltal jelentősen növeli a fényerőt és a kontrasztot. Az új technológia kitűnő tulajdonságaival kiérdemelt több neves elektronikai és technológiai innovációs díjat.


Az LG teljes választékot kínál a 60" PDP-től a 42" LCD TV-ig, a HDR-rel kombinált LCD TV-ktől a DLP Projektoros digiális televízióig. A társaság digitális televízióinak kibővített választéka kielégíti a leváltozatosabb vásárlói igényeket is. Az új felsőkategóriás készülékek intelligens, multifunkcionális tulajdonságokkal rendelkeznek, valamint a digitális adások vételére alkalmas beépített hangoló egységgel és HDR-rel vannak felszerelve.

Külön említést érdemel az LG közelmúltban bemutatott 60" PDP (Plazma) televíziója, amely világszerte egyedülállónak számít. Tökéletes kép- és hangminőségével lenyűgözi közönségét: az új PDP televíziók mindkét oldalon különálló, nagyteljesítményű hangszórókkal vannak felszerelve, szélesebb és élőbb hanghatásúak, mint azok a készülékek, amelyek hangszórói a televízió alján találhatók. Az új PDP TV-k belső digitális tunerrel vannak felszerelve, amely által képesek digitális adás vételére különálló vevőegység nélkül.

Piaci pozíciójának megerősítése érdekében az LG Electronics digitális televíziókat gyártó üzemeket létesített a termék legnagyobb piacain (Észak-Amerikában Mexikóban, Európában Lengyelországban és Wales-ben, valamint Kínában), régió-specifikus marketingkampányokat indított, valamint a vásárlók igényeire szabott termékeket kínál.