Világszerte egyre több ügyfél jövedelmezőségét növeli az iScala

forrás Prim Online, 2004. március 17. 14:00
Világszerte már több mint 615 ügyfél használja az iScala kollaboratív ERP-rendszer tavaly szeptember óta kapható legújabb változatát.
A termék a cég történetében legkedvezőbben fogadott frissítés, amely jelzi, hogy a vásárlók elégedettek a egyszerűen használható, valódi versenyelőnyt jelentő termékkel, és bíznak a Scala termékfejlesztési stratégiájában.

A Scala aktuális piaci bevezetését célzó kampányát, a HeadStart-ot úgy tervezték, hogy intelligens, költséghatékony és gyors módszert kínáljon a korábbi Scala szoftververziók frissítésére és a meglévő informatikai beruházások üzleti előnyének kiaknázására. "A kampány a versenytársakhoz képest gyorsabb használatba vételt tesz lehetővé, és az alapcsomag kiegészül iScala Connectivity Solution, iScala CRM, iScala Service Management és iScala BI Server megoldásokat kombináló ajánlattal. A HeadStart alapfunkcionalitást, valamint a hatékonyság növeléséhez, a termelékenység fokozásához és az üzleti folyamatok optimalizálásához szükséges eszközöket kínál" - mondta Patrick Pando, a Global Sales and Marketing csoport alelnöke.

Az iScala integrált vállalati erőforrás-tervezési, ügyfélkapcsolat-kezelési és ellátásilánc-felügyeleti megoldásokat kínál a világ bármely pontján lévő vállalat számára a helyi nyelvekhez, adózási és jogi kívánalmakhoz igazított webes szolgáltatási platfomjának használatával. Az iScala átfogó, azonnali képet ad a vállalkozásról, és automatizált együttműködési formák forrása lehet a vásárlók és a beszállítók között; valamint kompromisszummentes funkcionalitást kínál az üzleti folyamatok korszerűsítésére és a haszon növelésére.

2004 második negyedévében a Scala jelentős fejlesztésekre készül, és további funkciók hozzáadását tervezi az iScala-rendszerhez az első termékfejlesztési csomag kiadásával.