BMC Software a Southern Company-nál

forrás Prim Online, 2004. március 24. 10:51
A BMC Software, a vállalati menedzsment megoldások vezető szállítója bejelentette, hogy a Southern Company, az Egyesült Államok egyik vezető villamosenergia-termelője és az Egyesült Államok dél-keleti részének vezető, egész régiót átöklelő villamosenergia-vállalata a vállalat nagygépes környezetének finomhangolásához és felügyeletéhez a BMC Software InTune és MAINVIEW for OS/390 megoldásait rendszeresítette.

A Southern Company azt követően választotta ezeket az eszközöket, hogy azok azonosították és megoldották a villamosenergia-vállalat egyszeri bevételekhez kapcsolódó problémáit. Az InTune segített a Southern Company-nak, hogy az alkalmazásokba fektetett összegek jobb megtérülést hozzanak és csökkentse az összköltségeket.

A Southern Company a BMC Software-t akkor kereste fel, amikor a vállalat Oracle alkalmazásának rutin telepítését lassú válaszidők követték, és felmerült az OS/390 operációs rendszer leállításának szükségessége. Oracle támogatta a számlaellenőrző alkalmazást, amely a Southern Company elmondása szerint az informatikai környezet "kis részét" képezte, azonban a Southern Company teljes üzleti folyamata szempontjából kritikus volt. Ha a számlaellenőrzése nem működött volna megfelelően, az a Southern Company teljes napi bevételi folyamatát biztosító számlázási rendszerre hatással lehetett volna. Miután a problémát több mint 200 emberóra befektetése után sem sikerült megoldani, a Southern Company a BMC Software-hez fordult egy olyan eszközért, amely képes egy, az informatikai környezetben lényegében bárhol előfordulható probléma kezelésére. Az önműködő finomhangolás segítségével a BMC Software InTune eszköze rövid idő alatt azonosította a késést okozó erőforrást - egy hiányzó Oracle modult. A probléma azonosítását követően a BMC Software MAINVIEW megoldásaival ellenőrizték, hogy biztosan ez a modul felel-e a lelassulásért. Egy ilyen bonyolult környezetben ezt a problémát nem lehetett volna másképpen észlelni. A BMC Software megoldásai visszaállították az operációs rendszer csúcsteljesítményét, és lehetővé tették a Southern Company számára, hogy eleget tegyen egy nagy követelményeket támasztó szolgáltatási szerződésnek (service level agreement, SLA).

A Southern Company a jövőben is a BMC Software finomhangoló és felügyeleti megoldásainak egyedi kombinációját fogja használni a teljesítmény jövőbeli problémáinak gyors azonosításához és a korrekciós intézkedések megtételéhez, így biztosítva, hogy az üzleti szolgáltatások a szükséges időpontban rendelkezésre álljanak.

Az InTune a BMC Software alkalmazás minőség-menedzsment (application quality management, AQM) megoldásának kulcsfontosságú eleme. A megoldás célja a nagygépes alkalmazások finomhangolásának proaktív menedzsmentje a teljesítményben mutatkozó lehetőségek automatikus összehangolása és mérése által. Az AQM folyamat a teljes alkalmazás-életciklus során maximalizálja a teljesítményt, biztosítandó, hogy az alkalmazások optimálisan teljesítsenek, és eleget tegyenek az üzleti igényeknek, miközben csökkentik a processzorok kihasználtságát, késleltetik a processzorok cseréjét, és növelik az ügyfélelégedettséget.