A Napi Online a Napi Gazdaság üzleti portálja tavaly megduplázta
árbevételét, és csaknem 20 millió forintos adózott eredményt ért el -
közölte a NAPI Gazdaság által 2000-ben alapított www.Napi.hu Online
Kft.
A kft. a 2002-est 120 százalékkal meghaladó, 74,4 millió forint nettó árbevételt ért el 2003-ban. A 2002-es 7,2 millió forintos adózott veszteséget követően 2003-ban 19,6 millió forint adó utáni profitot számolhatnak el.
A közlemény szerint a kft. három legfontosabb üzletága - a hirdetési, tartalomszolgáltatási és előfizetési tevékenység - egyaránt jelentősen bővült, közöttük a legnagyobb ütemű növekedést a csaknem háromszorosára emelkedő előfizetési bevétel mutatta fel. Az eredményhez számottevő mértékben hozzájárult a NAPI csoport tavaly indított konferenciaszervezési üzletága is - teszik hozzá.
A tulajdonos értékelése szerint az internetes üzleti portál sikerében kiemelkedő szerepet játszik a Napi Gazdaság és a Napi Online szervezetének nagyfokú integráltsága, a közös szerkesztőségi rendszer használata, illetve a partnerek igényeihez maximálisan alkalmazkodó közös értékesítési módszerek és csomagok alkalmazása.
Tájékoztatásuk szerint a
www.napi.hu üzleti portált a Medián Webaudit auditált adatai szerint tavaly összesen több mint 6,5 millió alkalommal (PI) látogatták, idén januárban pedig több mint 56 000 egyedi látogatója volt elsősorban az üzleti döntéshozók, vállalkozók és befektetők köréből.