A Zango elnevezésű letölthető
eszköz ingyenes tartalmakat kínál a hálón szörfölőknek, eközben pedig
megfigyeli a felhasználók internetezési szokásait. Ezután a fenti szokásoknak
megfelelő hirdetéseket küld a netezőknek, amikor azok éppen a hálón vásárolnak,
vagy az adott keresőprogramot használják. Ezt oly módon teszi, hogy például a
keresési találatokhoz egyéb, a cég állítása szerint a témához kapcsolódó,
naponta két-három szponzorált oldalt is hozzáad.
A 180 Solutions szerint a Zango
révén a hirdetők biztosak lehetnek abban, hogy reklámjaik a megfelelő
célcsoporthoz jutnak el, másrészt a felhasználók is mentesülhetnek a nagy
mennyiségű internetes hirdetés okozta kellemetlenségektől. Más kérdés, hogy az
ingyenes tartalmakért cserébe mennyien lesznek majd hajlandók személyes
adatokat kiszolgáltatni internetezési szokásaikról egy reklámcégnek.