Testre szabható új portált mutatott be ma a Telnet

, 1999. szeptember 6. 09:32
Hivatalosan egy ma délelőtti sajtótájékoztatón jelentette be a Telnet Magyarország az Extra "jogutódjaként" színre lépő STOP! portált.
A sajtótájékoztatón magáról a cégről is ejtett néhány szót Nemes Dániel, a társaság ügyvezetője. A Telnet Magyarország 1996-ban alakult, elsődleges célcsoportja az üzleti szféra, ahol elengedhetetlenül fontos a kiemelkedő minőség, elvárás a megbízható szervizháttér és a cégre jellemző egyedi megoldások kialakítása. Az üzleti felhasználók mellett folyamatosan nő a privát jellegű hozzáférések száma is.

Három fő profil köré csoportosul a Telnet tevékenysége: alapvető, elérés jellegű szolgáltatások, internetes biztonságtechnika, rendszeradminisztráció és online marketing.

A most bemutatott STOP portál több - a múltban különállóan már létezett - rendszert integrál. Ilyen volt az EXTRA freeweb; a NetPosta freemail; az aproNet apróhirdetés (classified típusú); a jatek.extra.hu online táblásjáték-oldal; a PGS vendégkönyvszerver. Mindehhez járul az új portálon egy új szolgáltatás, a testre szabhatóság, vagyis hogy mindenki azt helyezi el saját munkaasztalán, képernyőjén a széles szolgáltatáskínálatból, ami őt személy szerint érdekli.

Az új portál friss híreket is szolgáltat (politika, gazdaság, számítástechnika, sport, aktualitások stb.), s ehhez egy sor partnercéggel kötött megállapodást a Telnet. A partnerek: Eco, Fornax Rt., Játékok, Jövőnéző Online, Hamster, Házipatika.com, HírNet, Metro, MaNcs, NetPiac, Observer, Port Computer, Portfolió, Prim-online, Selindek és Üzleti 7.

A Telnettel kötött megállapodás a Prím-online oldaláról azt jelenti, hogy eggyel ismét szaporodott azoknak a száma, akik a friss informatikai hírek szolgáltatásában a Prím-online-ra támaszkodnak, s szó ami szó, ez egy elég exkluzív csapat: köztük van az MTI, az Origo, az EOL, az Index, az Üzleti Negyed, az Infopen és most a STOP!.