A széles sáv ellopja a tévénézőket
Hűvös Imre, 2004. április 11. 11:19
Az angol Strategy Analytics cég erre a következtetésre jutott egy nagyszabású európai felmérés során.
A felmérést 7 ország 800 szélessávú-felhasználójának kikérdezésével végezték. A megkérdezettek 56 százaléka nyilatkozott úgy, hogy amióta otthon szélessávú hozzáférése van, azóta kevesebb vagy sokkal kevesebb időt tölt tévézéssel. A cég számításai szerint ez a következő években sok millió tévéelőfizetőt érint, és maga után vonhatja a klasszikus műsorszolgáltatók reklámbevétel-vesztését, bár - mondják - még nagyon sokáig a tévé marad a legnagyobb reklámhordozó.
A Strategy Analytics tanácsa: a műsorszolgáltatók igyekezzenek társítani a tévét az internettel oly módon, hogy megteremtik, illetve szélesítik, az interaktív tévészolgáltatásokat.