A rekordlátogatottságot
több sikeres szolgáltatás és játék beindításával érte el a portál. Az
áprilisban három éves születésnapját ünneplő NLCafe így nemcsak üzleti
eredményességével), hanem kimagasló médiateljesítményével is sikeres
stratégiáját igazolta.
A húsvét előtti, hagyományosan csökkenő
látogatottságot mutató időszakban a Nők Lapja Cafe látogatottsága csúcsot
döntött. A Medián Webaudit mérései szerint az oldal egész héten magasan
teljesített és április 7-én szerdán tetőzte be az emelkedést. Ezen a napon 74
240 látogató (unique user) kereste fel a site-ot. A látogatottságot több
sikeres szolgáltatás beindításával, illetve egy húsvéti játékkal érte el a
portál. A húsvét előtti héten indított, és húsvét hétfőn záró Húsvéti Olimpia
animációs ügyességi játékok napi 10.000 - 20.000 pluszlátogatót is hoztak az
oldalnak.
A Nők Lapja Cafe-t azonban már a játékot
megelőző időszakban is folyamatosan hétről-hétre egyre több internetező nő
olvasta. A már jól bevált szolgáltatások mellett a folyamatos fejlesztéseknek
is köszönhetőek az eredmények. Az elmúlt időszakban a Nők Lapja Cafe közössége
tovább erősödött az új szolgáltatások által. Ilyen újdonság például a divatos
szakértői blogok (naplók) rendszere. Egyre több nőt vonz ez a hazai internetes
közösségekbe fokozatosan betörő, új típusú netes kommunikációs és
tartalomszolgáltatási megjelenési mód. Itt mindenki lehetőséget kap arra, hogy
egy általa jól ismert témának blog szerkesztőjévé váljon.
A játékok és fejlesztések segítették hozzá a
portált, hogy az elmúlt hetet átlagosan 58 506 (Medián Webaudit, heti átlag
mérések) olvasóval zárják. Ezzel a portál a Sanoma Budapest hetilapjai között
és általában a női hetilapok piacán kiemelkedően jól teljesített, bizonyítva
ezzel az online lappiac folyamatosan növekvő erejét.