Az adatok kétszeresen felülmúlják az előzetes
várakozásokat, ráadásul egy olyan periódusban, amikor a piacvezető Nokia
profitjának jelentős csökkenéséről számolt be. A Sony Ericsson idén március
végéig 8,8 millió mobiltelefont adott el és 6-ról 7%-ra növelte piaci
részesedését. A kedvező fordulat elsősorban a cég főként alacsony és közepes
árfekvésű modelljeinek, illetve új, 3. generációs mobiljainak, valamint bizonyos költségcsökkentő intézkedéseknek
köszönhető. A Sony Ericsson által kínált jó kép-, és hangminőségű készülékek
ideálisak a multimédiás alkalmazásra, így népszerűek a felhasználók körében.
A szóban forgó időszakban a Nokia kivételével szinte az
összes nagyobb mobiltelefon-gyártó növekedésről számolt be: a Samsung például a
múlt héten jelentette be, hogy a tavaly év eleji 10,5-ről 14%-ra növelte piaci
részesedését, míg ezalatt a finn mobilóriásé 30%-ra esett vissza.