Az európai vásárlók a Visát választották a legmegbízhatóbb márkának
Kiss Ádám Zoltán, 2004. április 29. 11:17
A Visa Internationalt választották 2004 Legmegbízhatóbb Európai
Márkájának az idei Reader`s Digest olvasói felmérés alapján, a fizetési
szolgáltatások kategóriában.
Így Európa egyik legnagyobb presztízsű felmérésén a Visa International sorozatban immár harmadszor végzett az első helyen, megerősítve azt a tényt, hogy a Visa mindenki számára elérhető és ajánlott fizetési alternatíva. A Reader’s Digest 14 európai országban közel 30 ezer embert kért meg arra, hogy nevezzék meg az általuk legmegbízhatóbb 30 különböző fogyasztói márkát. A Visa a felmérésben részt vett országok közül 13-ban végzett az élen. A 30 különböző kategóriában vetélkedő márkákat minőség, ár-érték arány, imázs és a felhasználói igények szem előtt tartása tekintetében rangsorolták. A Reader`s Digest Award díjnyertes cégeinek joga van termékeiken a „Megbízható Európai Márka” védjegyet feltüntetni.