31 %-kal növelte árbevételét az első negyedévben a Microstrategy

forrás Prim Online, 2004. április 30. 14:29
Már a hatodik egymást követő negyedévben növelte árbevételeit a Microstrategy: A Microstrategy Inc., a Business Intelligence (BI) szoftver-piac vezető szállítója, 31 %-kal növelte árbevételét az első negyedévben a tavalyi év hasonló időszakához képest- tette közzé a vállalat 2004. április 27.-én (PRNewswire-FirstCall).

 

A Microstrategy idén is kimagasló sikereket ért el új ügyfelek megszerzésében. Összesen 156 új üzlet jött létre meglévő és új ügyfelekkel ebben az időszakban; kiemelve közülük néhányat: American Signature, Inc.; Associated Food Stores, Inc.; AutoTrader.com; Bell Canada; BMC West Corporation; Brickstream; CareerBuilder, Inc.; CarrAmerica Realty Corporation; Chela Financial; Children International; Comcast Cable Communication Management LLC; CSK Auto Corporation; Dick's Sporting Goods; First Franklin Financial Corporation; Fraser Health Authority; Grange Insurance; H&R Block; Kent Unified School District; Marathon Oil Corporation; Marketing Direct, Inc.; May Department Stores Company; Meredith Corporation; Network Solutions; RuffaloCODY; Shoppers Drug Mart; Solucient; Spartan Stores; Spectrum Health; Summit Racing; TRX Data Services, Inc.; Twentieth Century Fox; Verispan, LLC; Waterford Wedgwood, USA; Wausau Benefits, Inc.; and Zomax.

Pozitív piaci fogadtatásban részesült a MicroStrategy új terméke, az április elején bemutatott MicroStrategy Office is. A MicroStartegy Office a MicrosoftR Office alkalmazások - beleértve a Word, PowerPointR, Excel, és Outlook programokat -felhasználói számára teszi könnyedén elérhetővé az üzleti intelligencia technológia előnyeit. Jelentősen bővülhet azon felhasználók köre, akik az új termék eredményes használata révén olyan, eddig számukra nem, vagy csak körülményesen hozzáférhető vállalati információk birtokába kerülhetnek, mely által sikeresebbé/jövedelmezőbbé tehetik munkájukat, a vállalat üzleti folyamatainak minden szintjén.