A
kiemelt szolgáltatás havonta 5,16 eurójába kerül a felhasználóknak. A Google
már korábban, a Yahoo! pedig a múlt héten jelentette be, hogy hasonló bővített
tárhelyet kínálnak majd e-mail ügyfeleiknek a közeljövőben, ám a tervek
részletei sokak szerint még nem kellőképpen tisztázottak. Ráadásul a még mindig
csak tesztfázisban lévő Google Gmail nagy vihart kavart azzal, hogy a
szolgáltatást igénybe vevő felhasználók várhatóan a levelezésükből leszűrt
adatok alapján nekik küldött célzott hirdetésekkel kell, hogy találkozzanak
majd. A Google a felháborodást lecsillapítandó megígérte, hogy kész a Gmail egy
reklámok nélküli változatát is kibocsátani. A Lycos pénzért kínált
szolgáltatása a cég állítása szerint 100%-ig mentes a reklámoktól, valamint
védelmet nyújt a számítógépes vírusok és a kéretlen levelek ellen is.
Alex
Kovach, a Lycos Europe alelnöke némi érezhető büszkeséggel kíváncsiságának
adott hangot a tekintetben, hogy vajon versenytársaik mikor lesznek képesek
üzletileg nyereséges módon beindítani és működtetni saját hasonló
szolgáltatásukat. Hozzátette még azt is, hogy a méret nem minden.