A Trigránit a Pannont választotta
forrás Prim Online, 2004. május 19. 17:28
A többszáz mobiltelefont használó gazdasági társaságok körében
gyakorlattá vált a szolgáltatás megpályáztatása. A három
mobilszolgáltató egyébként is kemény versenyt folytat az üzleti
előfizetők megnyeréséért - az idei szezont egyre inkább az adott cég
konkrét igényeire szabott speciális ajánlatok, szolgáltatás-csomagok
jellemzik. A legutóbbi pályázati fejlemény összefügg a számhordozással
is: a Trigránit-csoport a korábbi Westel-es számait az új
szolgáltatójához, a Pannon GSM-hez vitte.
Kettőszázharminc mobilkártyát használ mostantól a Trigránit-csoport szakembergárdája - immár egy szolgáltatótól igénybe véve azt. A Trigránit Rt-ből s további három cégből álló csoport pályázat keretében választotta ki a Pannon GSM Rt-t. A mobilcég pozíciói különösen azért bizonyultak erősnek, mert éppen az utóbbi évben fejlesztette ki az üzleti piacra a vezeték nélküli vállalati telefonrendszer termékét, amely másfélszeres kártyaszám növekedést eredményezett a Pannon számára.
A Trigránit-csoport számára testre szabott szolgáltatás lényege elemei a rendszeren belüli kommunikáció minimálizált költsége, a többletköltségek nélküli, rugalmas bővítési opciók, s a nagy adatviteli kapacitás.
A Pannon GSM offenzív piaci menővert folytat a vállalatok körében: legutóbb, közvetlenül a Trigránit-csoport előtt az IBM Magyarországot, a Spart, és a Hyunday Magyarországot nyerte meg ügyfelének.