Az iScala kollaboratív ERP-rendszer első szervizkiadását (SR1) már világszerte elérhetik a meglévő és a potenciális ügyfelek.
Az iScala SR1 számos új és továbbfejlesztett üzleti funkciót tartalmaz. A vásárlók üzleti hatékonyságát tovább növeli a különféle vezető raktári és gyártási rendszerekhez való jobb illeszkedés, a tökéletesített SCM- és szolgáltatás-felügyeleti funkciók, valamint a két újabb nyelv (a koreai és a hagyományos kínai) beépítése.
"Az iScala szervizkiadása támogatja az ügyfeleinket abban, hogy üzletviteli rendszerük több legyen egy egyszerű back office rendszernél" - mondta Patrick Pando, a Scala Business Solutions globális kereskedelmi és értékesítési részlegének alelnöke. "Az olyan funkciókkal, mint például az egyesített rendelésbeviteli felület, a kereskedelmi műveletek felgyorsíthatók, a valós idejű adatok megoszthatók a háttér- és ügyféloldali alkalmazások között, az eladási ciklus során idő takarítható meg és a vállalat működési környezetére is kiterjeszthető az ERP-rendszer használata."
Fokozott átláthatóság és teljes integráció az iScala CRM-melA vállalat továbbfejlesztette iScala CRM termékét is. A fejlesztés eredményeként átláthatóbbá válhat az értékesítési folyamat és a kereskedelmi tevékenység, javulhat az üzleti lehetőségek követése és a sikeres lezárások aránya. A termék integráltan működik a Microsoft Outlookkal és a többi Microsoft Office alkalmazással. A Microsoft CRM-re épülő iScala CRM-be bekerült a gyorsan és kényelmesen lefuttatható szabványos jelentéskészítés lehetősége is. A szoftver az Outlookéhoz hasonló felületet kapott, így a vállalat még több felhasználóra tudja kiterjeszteni a megoldás használatát.
"Az iScala CRM az iScala ERP-rendszerrel is integrált: egységes, összehangolt, mindkét alkalmazásban egyaránt naprakész adatokat kínál a felhasználóknak" - mondta Natasha Stolnaya, a Scala Business Solutions iScala CRM termékigazgatója.
Elkészíthető például egy árajánlat a vállalatnál egységesített Microsoft Word sablon használatával, amely az árakat az iScala ERP-rendszerből veszi. Az árajánlat valamennyi változata elmenthető az iScala CRM-ben, s ezzel nyomon követhetővé teszi az eladási ciklus során végrehajtott összes változást egészen az üzlet lezárásáig.
Új fejlesztői készletA vadonatúj iScala Manager Szoftverfejlesztői Készlet megjelenését már ugyancsak várták a Scala értékesítési partnerei, akik az eszköz használatával további értékeket adhatnak a szabványos iScala munkafolyamatokhoz könnyen illeszthető új üzleti eljárások tervezésével, amelyek igazodnak az egyedi vásárlói vagy iparági igényekhez.
Az iScala SR1 bemutatója a Corporate Client Council találkozónA legújabb iScala-frissítés a május 24. és 26. között Frankfurtban megrendezésre kerülő 2004 Corporate Client Council (CCC) találkozón tekinthető meg. A rendezvényen a legnagyobb nemzetközi ügyfelek vezető képviselői találkoznak, hogy elmondják véleményüket, észrevételeiket a Scala felsővezetőinek és megosszák tapasztalataikat egymással, s hozzájáruljanak a Scala termékfejlesztési stratégiájának kidolgozásához.
Az iScala jelenlegi változata múlt szeptemberben jelent meg a piacon, s hamarosan a Scala 25 éves történelmének legnépszerűbb szoftververziója lett.