A MicroStrategy Inc. bejelentette, hogy a német mobiltelekommunikációs
piac vezető vállalata, az O2 MicroStrategy Business Intelligence
Platformot használ vállalati szintű riportkészítéseihez és
elemzéseihez.
Már 1998 óta MicroStrategy-ügyfél az O2; jelenleg a vállalat több mint 400 munkatársa - köztük a marketing, értékesítés, pénzügy és menedzsment - használja a MicroStrategyt különböző elemzésekhez, melyek alapjául a több mint 5,7 millió előfizetőtől összegyűlt adat szolgál. A MicroStrategy felhasználóbarát webfelületén keresztül az O2 különféle alkalmazásokat hoz létre, pl.: hálózati kihasználtság, értékesítési teljesítmény. Több mint 6 terabyte adat áll rendelkezésre az elemzésekhez.
"A MicroStrategy-alapú Business Intelligence rendszerünk mindig percrekész, a pontos előfizetői információk begyűjtése - a vállalat minden szintjéről - és feldolgozása által alapvető szerepet játszik a vállalat sikereinek biztosításában és fenntartásában" - nyilatkozta Clemens Schöffner, az O2-től. "A rendszer az adatok mély dimenzióiba enged betekintést, így menedzsmentünk tagjai specifikus információk birtokába kerülnek pl.: az új vásárlókról, a sikeres értékesítési csatornákról, vagy az éppen népszerű termékekről, melyeket egyszerűen prezentálhatnak egy egyoldalas, könnyen olvasható riport keretében. Most már sokkal jobban fel tudjuk mérni teljesítményünket és növelhetjük operatív hatékonyságunkat."