Pannon GSM, T-Mobile: Számlafizetés mobiltelefonon keresztül
forrás Prim Online, 2004. június 10. 13:30
Egységes platform, rugalmas felhasználási lehetőség és páratlan
biztonság jellemzi azt a világon több szempontból is egyedülálló, a
Pannon GSM és a T-Mobile együttműködésével megvalósult, a Cellum Rt.
technológiáján alapuló és MPP Rt. által működtetett mobil fizetési
megoldást, amely bármely magyarországi bank és közműszolgáltató,
illetve azok ügyfelei számára elérhető.
Az új mobil banki szolgáltatatással az ügyfeleknek lehetőségük nyílik arra, hogy közműszámlájukat a lehető legkényelmesebb és leggyorsabb módon, sorban állás, várakozás nélkül, akár otthonról, egyetlen üzenet küldésével egyenlítsék ki.
A szolgáltatás kiemelt előnye, hogy a fizetési folyamatot a fogyasztók kontrollálhatják, azaz megadhatják, hogy azonnal fizetnek, vagy a közműszolgáltató által megadott fizetési határidőre, illetve hogy melyik mobil banki fizetőeszközével kívánják az esedékes díjat rendezni.
A rendszer képes a hozzá csatlakozó közműszolgáltatók adatai alapján a fizetési értesítéseket az ügyfelek részére titkosított sms formájában kiküldeni, majd az ügyfelek részéről beérkező visszaigazolás alapján a fizetési tranzakciókat a rendszerhez csatlakozó bankoknál lebonyolítani. A bevitt adatok biztonságát az alkalmazásba épített titkosító eljárás garantálja.
A minden igényt kielégítő, innovatív, sokoldalú mobil tranzakciós rendszerhez elsőként az ezen a téren komoly tradíciókkal rendelkező Budapest Bank, valamint a fogyasztói igényekre gyorsan, rugalmasan reagáló vezető áramszolgáltató, az ELMŰ csatlakozott. A rendszer természetesen nyitott további bankok, közművek és a harmadik mobilszolgáltató előtt is.
A szolgáltatás igénybevételéhez az ügyfeleknek megfelelő típusú - dinamikus - SIM kártyával és a Budapest Banknál arra érvényes mobil banki szerződéssel kell rendelkezniük, továbbá megállapodást kell kötniük az ELMŰ-vel az új fizetési mód igénybevételére.
Mivel a szolgáltatás igénybevételéhez szükséges SIM kártya lecserélése mellett valamennyi szükséges dokumentum beszerzése és kitöltése is a mobilszolgáltatóknál történhet, biztosított az ügyfelek egy ponton keresztül történő, gyors, kényelmes kiszolgálása.