A GS Hotels & Resorts - egy Angliában és Horvátországban tíz
különleges luxushotelt üzemeltető angol-horvát hoteltársaság -
szerződést írt alá a Scala vertikális szállodaipari megoldásának (Scala
Hospitality) implementálásáról.
Az első implementációs fázisban a csoport horvátországi szállodáiban kerül telepítésre a Scala Hospitality, az angliai hotelekre pedig a jövő évben kerül sor.
"Olyan szabványos irodai háttérrendszert kerestünk, amely kezelni tudja a különféle valutákat és nyelveket működési területeinken, s amely zökkenőmentesen és egyszerűen integrálható ügyféloldali felügyeleti rendszerünkkel, a Fidelióval" -mondta Denis Jukic, a horvátországi Adriatic Luxury Hotels vezérigazgatója.
Hospitality nevű termékével a Scala a szállodaipar egyedi igényeinek megfelelő integrált felügyeleti információs megoldást (IMIS-rendszert) nyújt. Az IMIS egy teljesen integrált pénzügyi felügyeleti, anyagkezelési, jelentési és költségvetés-készítési megoldás. A Scala Hospitality minden ismertebb ingatlan-nyilvántartási és értékesítési (POS) rendszerrel összekapcsolható. A Scala több mint nyolcévnyi tapasztalattal rendelkezik a globális vendéglátó-ipari megoldások szállítása terén, termékei a világ több mint 60 országában mintegy háromszáz helyen működnek. A vevők között megtalálhatók a világ vezető szállodaláncai: a Sheraton, a Choice Hotels, a Four Seasons, a Hyatt International, valamint számos kisebb, független hotellánc.