HelpDeskIQ: help desk automatizációs eszköz kisvállalatoknak

forrás Prim Online, 2004. június 25. 16:10
A BMC Software vállalata, a Remedy bejelentette a HelpDeskIQ, egy kisvállalatokat megcélzó böngésző alapú szolgáltatóközpont-megoldás bevezetését. A termék első ízben kapható Európában, a Közel-Keleten és Afrikában (EMEA, Europe, Middle East & Africa).
A HelpDeskIQ egy funkciókban gazdag help desk automatizációs eszköz, amely lehetővé teszi a kisvállalatok számára, hogy a személyzet létszámának növelése nélkül kezeljék az egyre nagyobb számú szolgálati hívást.

A HelpDeskIQ új verziójának alapját az előző változat robosztus szolgáltatásai és funkciói képezik, amelyek a jobb munkavállalói és ügyfél-megelégedettség érdekében lehetővé teszik az ügyfelek, az ügyféltámogató munkatársak, és help desk kiszolgálók számára a problémák gyors és egyszerű megoldását, a kulcsfontosságú kérdések és igények megválaszolását, valamint a szolgáltatások nyomon követését. Az új verzió továbbfejlesztései kibővítik a HelpDeskIQ előnyeit, és átfogóbb megoldást kínálnak.

A HelpDeskIQ új funkciói:

A bejövő e-mail automatizáció: lehetővé teszi, hogy a bejövő e-mail üzenetek önműködően a HelpDeskIQ Üzleti szabálykezelő központjába menjenek. Ezt követően olyan különböző paraméterek alapján, mint a tárgy, prioritás és állapot, a megfelelő szakember kapja meg;

A Windows 2000-en felül a HelpDeskIQ most már Windows 2003 szervereken is telepíthető és menedzselhető;

A HelpDeskIQ hat új Windows 2000/2003 operációs rendszeren került tesztelésre és jóváhagyásra, ezek: holland, francia, német, olasz, portugál, spanyol és brit angol.

A HelpDeskIQ kész help desk és leltárfigyelő funkcionalitást kínál, és kevesebb mint egy óra alatt teljes mértékben üzembe helyezhető. A HelpDeskIQ csomag része egy átfogó webalapú képzés a help desk munkatársak számára, amely interaktív fórumként szolgál számukra, ahol saját ütemükben tanulhatják meg az összes szolgáltatást és funkcionalitást..