Webes adatelemzési megoldás a SAS-tól
forrás Prim Online, 2004. június 29. 18:20
A SAS bejelentette SAS Web Analytics megoldását, mely az egyik
legátfogóbb a jelenleg kapható, e-kereskedelmet támogató informatikai
megoldások közül. A SAS Web Analytics rendelkezik a SAS Customer
Intelligence operatív ügyféladat-elemzési szoftver képességeivel az
online értékesítési csatornákon, és ennek során minden egyes
ügyfél-interakcióhoz biztosítja az teljes körű ügyfélnézetet. A SAS Web
Analytics megoldást alkalmazó vállalatok könnyen azonosíthatják
ügyfeleiket és megérthetik azok preferenciáit, ezen információik
alapján pedig növelhetik ügyfeleik elégedettségét, vagyis kötődésüket a
vállalathoz, ami végül jelentős mértékben javítja a vállalat eredményét.
A SAS Web Analytics az üzleti és az informatikai felhasználókat helyezi a középpontba: a webes adatkezelést kombinálja az ügyfélszolgálati rendszerek és a korszerű webes analitikák adataival. A folyamat résztvevői számára szerepkör specifikus kimutatás-készítő rendszer biztosítja a szükséges információkat.
A SAS Web Analytics teljes körűen integrálja a SAS 9 analitikai funkcióit, illetve együtt tud működni a SAS Customer Intelligence megoldásokkal, például a SAS Marketing Automation 4 verziójával. A SAS Web Analytics adatbányászati funkciója segítségével felismeri a trendeket, ezáltal lehetővé teszi az internetes ügyfelek jobb kezelését. Az online csatornából származó adatok bekerülnek az összes értékesítési csatornát lefedő, teljes körű ügyféladat-tárházba, így gyorsan felismerhetővé válik, hogyan javítható a nyereségesség és a szolgáltatás.