Az előző év azonos időszakához képest több mint 20 százalékkal növelte
hangszolgáltatásainak forgalmát az eTel Magyarország. 40 százalékkal
nőtt a vállalat internetes és eDSL szolgáltatást igénybe vevő
ügyfeleinek száma is az idei első félévben, az egy évvel korábbihoz
képest.
"A forgalomnövekedés stabilizálta vállalatunknak a múlt év végén elért pozitív üzemi eredményét és forrásokat szabadított fel az újabb, az ügyfelek versenyelőnyének biztosításához és további növeléséhez szükséges technológiai fejlesztéseink folytatásához", - mondta Lukács Tamás, az eTel Magyarország ügyvezető igazgatója. Hozzátette: "A rendkívül kedvező idei eredményeket az elmúlt négy és fél évben technológia és szolgáltatásfejlesztésre beruházott több mint 10 millió euró értékű beruházás és a csaknem teljessé vált vállalati távközlési szolgáltatási portfolió kedvező fogadtatása tette lehetővé. Ezekre az eredményekre alapozva az eTel Magyarország - a korábbi gyakorlathoz hasonlóan és összhangban a nagykereskedelmi árak várható változásával - folyamatosan csökkenteni kívánja szolgáltatásainak árait".
Hozzájárult az eTel Magyarország sikeréhez az is, hogy nyitott a lakossági piac felé: az alig egy éve hozzáférhető, Private Talk elnevezésű pre-paid kártyából - amellyel olcsón lehet külföldre telefonálni és az Internetről SMS-t küldeni - eddig több mint tízezer fogyott el.