Remedy for IT Service Providers: szélesebb körű elérés a szolgáltatói piacon

forrás Prim Online, 2004. július 23. 10:13
A BMC Software Remedy üzletága bejelentette a Remedy for IT Service Providers terméket, egy átfogó megoldást az osztott informatikai szolgáltatásmenedzsment környezetben dolgozó, kihelyezést végző szervezetek számára.
A Remedy for IT Service Providers egyedi funkciója, hogy a kihelyezést végző szervezetek számára a költséghatékony informatikai szolgáltatásmenedzsment funkciók széles tárházát nyújtja, amelyek célja, hogy eleget tegyenek az informatikai szolgáltatói piac változatos és konkrét igényeinek. A Remedy for IT Service Providers terméket dedikált, a területen dolgozó csapat támogatja, amely a szolgáltatókat további szekértelemmel látja el arra vonatkozóan, hogyan szállítsák szolgáltatásmenedzsment megoldásaikat ügyfeleiknek.

Az informatikai szolgáltatóknak olyan költséghatékony szolgáltatásmenedzsment megoldásokra van szüksége, amelyek a teljes, végponttól végpontig terjedő szolgáltatásmenedzsment folyamatot lefedik, támogatják az ITIL legjobb gyakorlatokat, és osztott informatikai szolgáltatásmenedzsment környezetekben működnek. Az ITIL alapú Remedy for IT Service Providers konkrétan a szolgáltatókat célozza meg, olyan alapvető funkcionalitást kínál, amely lehetővé teszi számukra szolgáltatásmenedzsment működésük optimalizálását – amely kulcsfontosságú kapcsolatot jelent az ügyfelekkel. A Remedy for IT Service Providers, a Remedy összes informatikai szolgáltatásmenedzsment termékéhez hasonlóan, az informatikai szolgáltatásmenedzsment folyamatok teljes tárházát célozza meg, de ezt oly módon teszi, amely támogatja a kihelyezést végző szervezetek ügyfelenként testreszabható osztott infrastruktúrára vonatkozó igényét.

A különálló rendszerek fenntartásának és az azokkal kapcsolatos képzéseknek magas költségei, valamint a támogató munkatársak ügyfelek szempontjából rugalmatlan elosztása csökkentheti a nyereségességet és a versenyképes költségelőnyt. A Remedy for IT Service Providers osztott szolgáltatási infrastruktúrát használ, így egyetlen alkalmazást, szervert és adatbázist kell támogatni és fenntartani, és a munkatársaknak egyetlen felhasználói felület használatát kell elsajátítania.