Marketing Manager a 3M Hungary-nél
Fekete Gizella, 2004. július 27. 14:43
Hazai tanácsadók közreműködésével, a közelmúltban fejezte be a 3M Hungary Kft.-nél a Marketing Manager bevezetését az Update.
A számos ágazattal bíró, ezeken belül többnyire eltérő vevőbesorolást alkalmazó, itthon korábban főként a mágneses adathordozói, vizuáltechnikai berendezései, a postitek révén ismert, ám az irodai termékeken túl többek között áru- és munkavédelmi eszközöket, fényvisszaverő csíkokat, könyvtárvédelmi rendszereket előállító cég Magyarországon kizárólag kereskedelmi tevékenységet folytat. Ehhez, valamint marketing munkája támogatásához keresett - nem kívánva változatni az ágazatokon belül eltérő vevőbesorolási gyakorlatán, így azt kellő rugalmassággal támogatni képes - megoldást. A fél év alatt üzembe állított Marketing Manager eltér az anyavállalatnál alkalmazottól, de a működtetés során elért eredmények figyelembe vételével, különös tekintettel az adatok szintjén is megvalósult integrációra - a magyarországit pilot projektként tekintve - bevezetését a 3M más országban lévő leányvállalatainál is fontolóra veszi.
Az integrált adatbázisra támaszkodó mintegy ötven felhasználó - köztük negyven, az országot laptoppal járó, de adatszinkronizációval az aktuális információkra támaszkodható kereskedő - hatékonyságát, az ügyfelek kiszolgálásának minőségét is jelentősen növelő program gyors és sikeres bevezetésében, a hazai tanácsadók munkáján túl, elsősorban a 3M Hungary Kft. menedzsmentje projekt melletti kiállásának volt döntő szerepe.