Megduplázta hívásvégződtetési forgalmát az eTel Magyarország
forrás Prim Online, 2004. július 28. 12:31
Kétszeresére növelte nemzetközi hívásvégződtetési szolgáltatásainak
(wholesale) forgalmát 2004. első félévében az eTel Magyarország a
megelőző év azonos időszakához képest - jelentette be Lukács Tamás
ügyvezető igazgató.
Elmondta, hogy az eTel különleges, közép-európai hálózata révén olyan árelőnyt képes kínálni, amelyre a továbbiakban is növekvő igényt mutatnak a nagy nemzetközi távbeszélő szolgáltatók, valamint számos magyarországi inkunbens és mobilszolgáltató. Az eTel magyarországi leányvállalatának wholesale forgalma már több mint hatszorosan haladja meg a cég belföldi hangszolgáltatásainak forgalmát, így az az eTel javuló eredményességének motorjává vált. Az eTel Magyarország által végződtetett távbeszélő forgalom volumene megfelel egy hazai nagyváros teljes hangforgalmának.
Az eTel Magyarország, Közép-Európa vezető vállalati távközlési vállalatcsoportjának, az eTel Group-nak hazai leányvállalata nemzetközi hívásvégződtetési szolgáltatásait elsősorban az európai és tengerentúli távközlési szolgáltatók veszik igénybe Magyarországra irányuló hívások kedvező árú végződtetéseihez. Kisebb arányban, de gyorsan fejlődő ütemben élnek az eTel által kínált lehetőségekkel a hazai vezetékes és mobilszolgáltatók is. Az eTel nemzetközi hálózatának lehetőségeire támaszkodik számos olyan hazai, elsősorban VoIP, azaz internetes hangátvitellel foglalkozó szolgáltató is, amely nem rendelkezik saját távközlési hálózattal.
Az eTel rendkívül fejlett távközlési infrastruktúrával rendelkezik Ausztria, a Cseh Köztársaság, Lengyelország, Magyarország és Szlovákia területén, ami lehetővé teszi a szolgáltatások minőségének garantálását, széleskörű szolgáltatási portfolió biztosítását és jelentős költségmegtakarítás elérését az ügyfelek számára. Üvegszál-optikai hálózata a legkorszerűbb, SDH száloptikás technológián alapul, széles sávú átviteli rendszerekkel kapcsolódik az eTel frankfurti és bécsi nemzetközi központjaihoz, amelyeken keresztül eléri a világ legnagyobb hang- , adat- és Internet szolgáltatóit.
Az eTel Magyarország egyébként jelentősen, egyötödével növelte saját ügyfelei számára nyújtott (retail) hangszolgáltatásainak forgalmát is az előző év azonos időszakához képest. 40 százalékkal nőtt a vállalat internetes és eDSL szolgáltatást igénybe vevő ügyfeleinek száma is az idei első félévben az egy évvel korábbihoz képest.