Új HP márkaszerviz: kibővült szolgáltatások, ügyfélközpontú gondolkodás
forrás Prim Online, 2004. július 28. 19:25
Új helyen, modern, ügyfélbarát környezetben fogadja ügyfeleit a HP a
vállalat új márkaszervizében. A XI. kerületben, a Prielle Kornélia
utcában kialakított szervizközpont autóval és tömegközlekedési
eszközzel egyaránt kényelmesen elérhető. Az új márkaszerviz a külső
megújulás mellett új, minőségi szolgáltatásokkal várja az ügyfeleket. A
szervizben hamarosan a HP által forgalmazott legújabb termékek is
megtekinthetők, kipróbálhatók, vagy akár a készülékekhez szükséges
kellékek is beszerezhetők lesznek.
A javításra szoruló, garanciális vagy garancián túli javításra váró készülékeket az új márkaszervizben összesen hat felvevőhelyen veszik át, így nagy mértékben lerövidül a kiszolgálás ideje. Az ügyfél a javítás ideje alatt a munkalapon szereplő azonosító kód használatával az új SMS-küldő információs rendszeren, vagy e-mailen keresztül tájékozódhat a munka folyamatáról, a várható átvételi időpontról.
A nem garanciális javítások esetében az árajánlat az esetek túlnyomó részében a HP által kifejlesztett „egységáras javítás” árait tartalmazza, ami kifejezetten előnyös lehet az aránylag alacsonyabb értékű, de magas szervizköltségű készülékek esetében. E megoldás előnye a javítás után igénybe vehető egyéves garancia.
A tervek között szerepel az ügyfélkártya rendszer bevezetése, amely tovább gyorsíthatja és egyszerűsítheti a szervizkiszolgálást, mivel a kártya már magában hordoz minden lényeges korábbi információt.