Cisco alapú IP telefónia a Raiffeisen Bank hálózatában
Kovács Attila, 2004. szeptember 1. 12:21
A Cisco Magyarország mai
tájékoztatása szerint a Raiffeisen fiókirodák egységes kommunikációs
infrastruktúrájához a bank a Cisco Systems IP telefónia megoldását
választotta.
A Raiffeisen Bank 2004 végéig országszerte 25 új fiókot nyit, ahol
munkatársai széles körű banki szolgáltatásokkal és pénzügyi
tanácsadással várják az ügyfeleket.
A beruházás során döntő szempont volt, hogy a Raiffeisen Bank egyetlen fővállalkozót keresett, aki képes a fiókirodák telekommunikációs hálózatát egységes, szabványos konfiguráció alapján megvalósítani. A standard informatikai háttér jelentős megtakarításokat eredményez az üzemeltetés szempontjából. A hálózati auditot és egy IP telefónia pilotot követően a Raiffeisen Bank a Cisco IP-alapú technológiáját választotta a fiókhálózat telekommunikációs infrastruktúrájának kiépítéséhez. A végponttól végpontig terjedő Cisco infrastruktúra alapján nincs szükség külön hang- és adathálózat kiépítésére, hiszen a hangkommunikáció is az IP alapú hálózaton történik. A projekt tervezését, az implementációt és a rendszerintegrációs tevékenységet a NextiraOne Magyarország Kft. és a Synergon Rt., a Cisco Systems IP kommunikációs partnerei végzik