Eric B. Kim az Intel vállalati marketing részlegének új vezetője
forrás Prim Online, 2004. szeptember 15. 16:21
Az Intel bejelentette, hogy az átfogó branding, fogyasztói és
termékmarketing tapasztalatokkal rendelkező Eric B. Kim-et nevezte ki a
cég alelnökévé, illetve a kereskedelmi és marketing részleg
ügyvezetőjévé.
Az ötvenéves Kim az egész világra kiterjedő marketing-tevékenységekért lesz felelős, beleértve a globális brandinget, reklámozást, együttműködési marketinget, piackutatást, valamint az internetes és csatornamarketing programokat. Eric B. Kim november 15-ei hatállyal csatlakozik az Intelhez; az Intel igazgatótanácsának - egyelőre függő - beleegyezésével általános alelnökké is választják.
Kim a Samsung Electronics-tól vált az Intelhez, ahol a cég általános alelnökeként dolgozott; a globális marketingért, illetve a digitális konvergencia területén nyíló új üzleti lehetőségek kiaknázásáért volt felelős. Kim működése alatt a Samsung a világ egyik leggyorsabban fejlődő márkájává változott. 2002-ben a Time magazin beválasztotta Kim-et a világ legbefolyásosabb személyei közé.
A Samsungnál végzett tevékenységét megelőzően Kim jelentős tapasztalatot szerzett a hardver és szoftvermarketing, termékfejlesztés és kockázati tőkebefektetések terén, többek között a Dun & Bradstreet Corporation-nél, illetve a Lotus Development Corporation-nél. A Harvey Mudd College-ban szerzett bachelor fokozattal rendelkezik fizikából, a tervezői rendszerek területén Master diplomát szerzett az UCLA egyetemen, valamint MBA-t a Harvard Egyetemen.
"Eric Kim egyedülálló technikai vezető, biztosan mozog mind a szoftverek, mind hardverek terén; széleskörű világszintű tapasztalatokkal rendelkezik, és segítséget nyújtott a világ legnagyobb márkáinak alakításában" - mondta az Intel elnöke és COO-ja, Paul S. Otellini. "Nagyon örülünk, hogy jelentős tapasztalatait az Intel világszínvonalú márkái, illetve az egész világra kiterjedő marketingtevékenységeinek területén kamatoztatja majd."