Mint azt Ávéd Zoltán, a BMC magyarországi vezetője elmondta, a BMC a szolgáltatásmenedzselés kiemelt szakértőjeként olyan ügyfelekkel büszkélkedhet Magyarországon, mint a három legnagyobb hazai pénzintézet, az OTP, az MKB és a K&H, valamint a Honvédelmi Minisztérium vagy az APEH. Keld Stix, a BMC kelet-közép-európai regionális igazgatója szerint az LNX-szel kötött üzleti szövetség fontos lépés a vállalat számára a helyi pozíció erősítésében, mivel a magyarországi képviselet látja el az ukrán, moldáviai, romániai, belorusz, illetve bulgáriai szolgáltatásokat is. Ávéd szerint a lépés a Dél-Afrikában és Izraelben már használatos és bevált üzleti modell magyarországi bevezetését jelenti.
Beauchamp előadásában leginkább a BMC probléma-megközelítésére tette a hangsúlyt, mellyel megpróbálnak valóban vevőorientált szolgáltatást nyújtani, ennek legfontosabb része egy projekt minden elemének állandó felügyelete, ami rendkívüli átláthatóságot tesz lehetővé nem csak a folyamat végén, de végig annak megvalósulása során is.
A cég terveiről szólva Beauchamp a jelenlegi GDP-növekedésnél alacsonyabb arányú IT költekezés egy-két éven belüli felgyorsulását jósolta, mivel ez elengedhetetlen a termelékenység növelése érdekében. A BMC célja itt is a két végpont, a vezetés és céljai, valamint a tervezés és gyártás közötti terület áthidalása. A cég az ilyen szolgáltatások hatékonyabbá tétele érdekében több mint 6500 alkalmazottja közül mintegy 2000 főt foglalkoztat a fejlesztés területén Érdekes megoldás, hogy ezeket a dolgozókat a minél átfogóbb gondolkodás alapján választja ki a cég, így sokan közülük jellemzően első látásra nem szorosan kapcsolódó zenei képességekkel, vagy mélyreható fizikai ismeretekkel rendelkeznek.