Topcall az SAP tihanyi konferenciáján

forrás Prim Online, 2004. szeptember 23. 08:35
A szeptember 12-15-én tartott tihanyi SAP-konferencián a Topcall ismertette a különböző gazdasági szektorok nagyvállalatainak jelen lévő szakembereit az Egységes Üzleti Kommunikációs Megoldásáról (Unified Communications).
A megoldás lehetőséget nyújt arra, hogy az SAP infrastruktúrával rendelkező vállalatok ERP rendszerüket és üzleti folyamataikat olyan kommunikációs funkciókkal is kiterjeszthessék, mint fax, dokumentumfeldolgozás, SMS, MMS, hang, biztonságos e-mail, IVR vagy CTI. A Topcall egységes üzleti kommunikációs megoldása valódi hozzáadott értéket teremt az SAP-felhasználók számára az egyedi igényekhez alkalmazkodó különböző szolgáltatásaival, mint:

Telefaxon, papíron, e-mailen beérkező dokumentumok feldolgozása és adatbevitel az üzleti folyamatokba, valamint tartalommenedzsment-rendszerekbe (pl. számla, megrendelés, megbízások, stb.),

Dokumentum- és információküldés automatizálása közvetlenül SAP alkalmazásmodulokból, biztonságos e-mailben, faxon, XML üzenetben, SMS vagy hangüzenet formájában (pl. rendelés-visszaigazolás, szállítólevél, kereskedelmi információk, fizetési felszólítások, feladatemlékeztetők, riasztások stb.),

Interaktív információ- és adatlekérdezések SMS, hang, fax vagy webportálon (pl. számla feldolgozottsága, megrendelés státusza, műszaki állapot lekérdezése, stb.).

Üzletileg kritikus kommunikációs folyamatok ellátása a SAP R/3-as rendszeréből és a mySAP komponensekből.

A helyi értékesítési, tanácsadási, valamint műszaki támogatási feladatokat ellátó budapesti leányvállalat olyan társaságokat segített kommunikációjuk fejlesztésében, mint a Mol Rt., a SAP Hungary Kft., a Villeroy&Boch Rt., CIB Bank Rt., a T-Mobile Magyarország Rt., a Dél-dunántúli Gázszolgáltató Rt., az Aegon Magyarország Rt.