Az ugrásszerűen növekvő tranzakciószámokat is zökkenőmentesen kezeli az Infosys
forrás Prim Online, 2004. szeptember 27. 17:07
A Megatrend folytatja az Egyesült Vegyiműveknél bevezetett Infosys
Integrált Vállalatirányítási Rendszer támogatását. Az EVM-nél 1995-ben
bevezetett Infosys két új szervizcsomaggal frissült.
Az EVM-nél végrehajtott fejlesztések, dinamikus változások alaposan próbára tették az 1995-ben bevezetett Infosys Integrált Vállalatirányítási Rendszer és a bevezetést végző szakértők rugalmasságát, alkalmazkodóképességét, de a fejlesztéssel támogatott rendszer kiállta a próbát. A folyamatosan (időnként ugrásszerűen) növekvő tranzakciószámok zökkenőmentes kezelése mellett a Megatrend 2000 Rt. szakértőinek sikerült a szintén folyamatosan változó vezetői információs igényeket kielégíteni, és a döntéseket támogatni.
Az EVM egy intenzív dinamikus fejlődési szakaszt megelőzően határozta el az Infosys bevezetését. 1993-ban történt meg a cég privatizációja, és az éves nettó árbevétel 1995-ről 1996-ra lépte át a 4 milliárd forint értéket. 1999-ben a Caola Rt.-től megvásárolt háztartás-vegyipari és kozmetikai márkák értékesítésével 7 milliárd forintra növelte nettó árbevételét, majd 2000-ben 8 milliárd forintra.
A Megatrend két szervizcsomaggal frissítette az Egyesült Vegyiműveknél (EVM) 1995 óta sikerrel működő Infosys Integrált Vállalatirányítási Rendszert. A Megatrend évente végez általános szervizcsomag frissítéseket minden ügyfelénél. Az EVM-nél ez alkalommal az egymásra épülő SP29 és SPEU szervizcsomagok frissítése történt.