Új fotós lap: Kreatív Fotó Magazin októbertől
OTS - Cégvonal, 2004. október 10. 14:05
A Radex Communications Reklámügynökség októbertől új fotó- és életmódmagazint jelentet meg Kreatív Foto Magazin címmel.
A kéthavonta jelentkező magazin sajátosan ötvözi az életmód, és a fotózás technikájáról szóló műszaki kiadványok jellemzőit. E tartalmi és megjelenésbeli kettőségével a lap hiánypótló szerepet kíván betölteni a sajtópiacon. A szerkesztési elvek ennek megfelelően alakultak ki: a digitális és analóg képalkotásról, technikáról szóló cikkek mellett felsorakoznak a fotózás világát érintő lifestyle témák utazásról, kalandról, kultúráról, divatról és reklámról. Ebből adódóan a magazin megcélzott olvasóközönsége igen széles: minden régi-és újdonsült fényképezőgép-tulajdonosnak szól, akik az igényes, kreatív kiadványokat keresik és általánosságban érdeklődnek a fotózás világa és az ahhoz köthető rokontémák iránt. A lap célja, hogy újszerűségével olyan új olvasói szegmenset szólítson meg, akik a fotózáson túl a digitális világ, a képalkotás, a kreatív látásmód iránt érdeklődnek, és ezt eddig egy lapban nem találták meg.
A Kiadó - reklámszakmai hátteréből adódóan - kiemelt szerepet szán a lapban a divat- és reklámfotónak. A szakmai rovatok hazai reklámkampányok képes werkfilmjei mellett betekintést nyújtanak a reklámügynökségek kreatív munkafolyamatiba, bevezetve ezzel az olvasót a szakma kulisszatitkaiba. A rovatok a széles célközönség és a szakmai olvasók kifinomultabb ízlését hivatottak kielégíteni.
A Kreatív Fotó Magazin első száma október 21-én jelenik meg, 128 oldalon, 10 500 nyomott példányban.