Adverticum-díjas Malév-kampány
forrás Prim Online, 2004. október 12. 18:10
Az idei Internet Hungary alkalmából először osztották ki az A.D. elismerést a szakértő zsűri által legjobbnak minősített online marketingkampány tervezőjének. A megméretésen azok a "bannerek" indulhattak, amelyeknek célba juttatását az Adverticum adserver végzi.
"Amitől egy online hirdetés hatékonnyá tud válni, az éppen a hirdetéskiszolgáló, az adserver, az online marketing targetálása, menedzselése, elszámolása, hatékonyságának mérése nem valósítható meg e nélkül" - fogalmazta meg Kincses Anikó, a cég ügyvezetője. Az Adverticum Rt. különböző fejlesztéseivel folyamatosan küzd az online hirdetések térnyeréséért (sokak számára ma is emlékezetes a meteotargeting megvalósítása, vagyis amikor a kánikulától függött a sörkampány megjelentetése vagy pihentetése), és ezen lépések sorában került sor az A.D. meghirdetésére, amelynek keretében a cég az idén másfél milliós reklámfelületet ajánlott fel az Adverticum Network site-jain (ahol egy hét alatt 600-700 ezer internetező fordul meg hetente).
A hirdetések elbírálásába a kiíró nem kívánt beleszólni, ezért külső szakértőket, Babarczy Esztert (a Műegyetem Médiacentrumának tanárát), Márk Szonját (a Kreatív Online főszerkesztőjét) és Szabó Ákost (az Index gazdasági igazgatóját) kérte fel a zsűrizésre. A vélemények megoszlottak, de az összpontszám alapján az idén az A.D. a Carnation Rt.-nek jutott a Malév-reklámjáért. Szoros versenyben került fel a dobogóra a Kirowski Rt. (Axelelro ADSL videó) és a Neo Interactive (Invitel) kampánya.
A legjobb kreatívok tovább versenyeznek a közönségdíjért a Reklámzabálók éjszakája rendezvénysorozat bannerzabálók részében.