A CA a kis- és középvállalatai piacra koncentrál az EMEA térségben
forrás Prim Online, 2004. október 27. 08:25
24 millió dolláros befektetéssel támogatja a CA az EMEA (Európa,
Közel-kelet, Afrika) térség kis- és középvállalatai (KKV) számára
tervezett "Total Protection" termékportfóliójának piacravitelét. A
hármas stratégia egyik pilléreként kiszemelt KKV-piac meghódításáért a
CA nem kevesebb, mint 24 millió dollárt (vagyis 20 millió eurót) fektet
be infrastruktúrális eszközökbe és marketing tevékenységbe. Ezzel
párhuzamosan a CA saját 17 000 partnerén keresztül olyan
termékportfolióval áll elő, amely választ ad a kis- és középvállalatok
igényeire.
A CA nem titkolt szándéka az, hogy a kategóriájában legjobb antivírus, biztonsági adatmentés, anti-spyware és desktop migráció megoldásokat magában foglaló “one stop shop" szolgáltatással megkülönböztesse magát az "egytermékes" szállítóktól és a nagy IT rendszerek terjesztőitől. A CA kisvállalati programjához tartozó szoftvereket zökkenőmentes együttműködés és átfogó védelem jellemzi. A termékportfóliót alkotó BrightStor ARCserve Backup, eTrust Antivirus, Unicenter Desktop DNA és eTrust PestPatrol szoftverek birtokában garantált a kis- és közép válallatok IT beruházásainak teljes körű védelme.
4 millió dolláros CA kampány a kis és középvállalatok megnyerésére
A KKV-szegmensre irányuló fokozott figyelmet jelzi az a mintegy 4 millió dolláros (3,5 millió eurós) egész Európára kiterjedő marketing- és reklámkampány azzal az üzenettel, hogy a CA átfogó védelmet képes nyújtani az IT környezetek számára, így a felszabaduló erőforrásokat saját alaptevékenységükre fordíthatják a cégek.
Új interaktív ügyfélszolgálati központ a kis és középvállalkozások számára
A CA hosszú távú KKV-stratégiájának szellemében 20 millió dolláros (16,5 millió euró) beruházással egy új interaktív ügyfélszolgálati központ (CIC) készült el Barcelónában; a hivatalos megnyitóra október végén kerül sor. A CIC központban dolgozó több mint száz, több nyelven beszélő alkalmazott feladata az új KKV ügyfelek támogatása, valamint a bevételt hozó lehetőségek proaktív kiaknázása a CA kereskedelmi partnerein keresztül. Mindezek mellett nemsokára a CIC-csoport végzi a magas szintű technikai támogatás megszervezését is, fejlett IT infrastruktúra és tapasztalt szoftverfejlesztők bevonásával. A Barcelonában tevékenykedő csoport munkáját egészíti ki a CA Egyesült Királyságban, Datchet-ben működő interaktív ügyfélközpontja, ahol egy harminc fős gárda áll az Egyesült Királyság és Írország kis- és közepes vállalatainak rendelkezésére.
Annak érdekében, hogy a viszonteladók közvetlenül hozzáférhessenek ezekhez az értékesítési csatornákhoz, a CA létrehozott egy célorientált, integrált disztribúciós rendszert is, amely mind a CIC központ, mind a partnerek számára elérhető. Ezzel párhuzamosan a CA egy olyan globális, jelentős erőforrásokkal rendelkező szoftverfejlesztő csoport megalapításán dolgozik, amely az EMEA térségében lévő országokat megcélozva támogatja a CA termékek továbbfejlesztését a KKV-szektor speciális igényeinek megfelelően.
A CA a régióban a három pilléren nyugvó növekedési stratégia megvalósításával 1 milliárd dollár éves bevétellel kalkulál, ez pedig a CA általános általános bővüléséhez képest gyorsabb ütemű növekedést jelent. A CA a KKV-szektoron túlmenően a jelenleginél komolyabb piaci előretörést is tervez egyes feltörekvő piacokon, így például a Közel-Keleten és Közép-Kelet-Európában. Mindezek mellett az eredeti eszközgyártókkal (OEMs) való fokozott együttműködés is a tervek között szerepel.