Tíz hónap alatt megduplázta látogatói számát az [origo] bevásárlóközpont
forrás Prim Online, 2004. november 8. 14:01
Az [origo] online áruháza egyre népszerűbb az internetezők körében:
jelenleg átlagosan ötezren látogatják naponta, ami duplája a januárban
mért adatoknak. Az év folyamán egyenletesen nőtt a bevásárlóközpont
virtuális boltjainak száma, így a vásárlók ma már több mint 100 cégnek
- köztük világmárkák kereskedőinek - 30000 termékajánlatából
válogathatnak az interneten. Egy-egy vásárlás értéke átlagosan 10-16000
forint, és kedvező tendencia, hogy az emberek az internetes vásárlásra
egyre fogékonyabbak kisebb, hétköznapi szükségleteik kielégítése esetén
is.
A bevásárlóközpont sikeréhez nagyban hozzájárul, hogy szorosan együttműködik a szintén az Axelero által üzemeltetett [origo]-val. A webboltok tulajdonosai kedvező konstrukciókban ajánlhatják termékeiket a portál erre a célra fenntartott felületein - például a cikkek alatt elhelyezett dobozokban, vagy az [origo] címoldalán látható „Rendeljen!” boxban -, valamint az áruház közel 28000 regisztrált felhasználójának havi rendszerességgel küldött hírlevélben. A kereskedők így nem elszigetelten, hanem egy nagy látogatottságú központi rendszeren keresztül juttathatják el ajánlataikat a potenciális érdeklődőkhöz, megsokszorozva ezzel az értékesítés sikerét.