A Vivendi Universal forgalma csökkent, de kevésbé a vártnál
MTI Sajtóadatbank, 2004. november 10. 09:06
A francia Vivendi Universal távközlési és médiavállalat bevétele a
harmadik negyedben 4,703 milliárd euróra csökkent az egy évvel korábbi
5,903 milliárdhoz képest, meghaladva az átlagosan 4,571 milliárd eurós
elemzői várakozásokat. Azonos vállalatszerkezetre és a folytatódó
tevékenységekre számolva a forgalom 6 százalékkal nőtt.
Ezzel az első kilenc hónap forgalma 16,09 milliárd euróra fogyatkozott a tavalyi első kilenchavi 18,27 milliárdról. A harmadik negyedben a távközlési és a zenekiadó részleg forgalma nőtt, a Canal Plus tévécsatornáé csökkent. A Vivendi Universal májusban zárta amerikai szórakoztatóipari részlege, benne a hollywoodi Universal filmgyár eladását az amerikai NBC tévének, 3,65 milliárd dollárért és 1,7 milliárd Vivendi-adósság átvállalásáért.