Tovább növelte hangforgalmát az eTel Magyarország
forrás Prim Online, 2004. november 13. 12:02
Gyorsuló ütemben növeli hangforgalmát az eTel Magyarország: míg az első félévben a beszélt percek száma 35 százalékkal haladta meg a megelőző év azonos időszakának értékét, 2004 első háromnegyedévében az időarányos növekedés már több mint 50 százalékos volt.
A távközlési vállalat vezetékes hangszolgáltatásai iránti kereslet növekedésében a rugalmas és értéknövelt szolgáltatási portfolió mellett jelentős szerepet játszik az eTel Csoport folyamatosan bővülő korszerű hálózata: a hazánk mellett Ausztriában, Lengyelországban, Csehországban és Szlovákiában is jelen lévő vállalat 130 ezer ügyfelének több mint félmillió hívószámán havonta 165 millió percnyi beszélgetést forgalmaz. Az ezt kiszolgáló távközlési infrastruktúra rendkívül versenyképes és magas minőségű szolgáltatásokat tesz lehetővé. Ez az adatforgalom növekedésére is kedvezően hat: az eTel Magyarország internetes és eDSL szolgáltatást igénybe vevő ügyfeleinek száma 40 százalékkal nőtt az egy évvel korábbihoz képest.