A távmunka gyakorlati megvalósításának tudnivalóiról tart nyílt szakmai napot a PricewaterhouseCoopers november 23-án, a nemrég megalakult Magyar Távmunka Szövetség közreműködésével.
A rendezvényen többek között a szövetség alapítói közé tartozó amerikai Avaya Inc. hazai leányvállalata mutatja be működés közben a technológiai infrastruktúra elemeit és kiépítésük módját, valamint az IT biztonsági szempontokból fontos szabályokat.
A távmunka népszerűsítésére és elterjesztésének segítésére életre hívott szervezet már a megalakulásakor döntött arról, hogy rendezvénysorozatot indít a szakmai tudnivalók közvetlen átadása érdekében. A PricewaterhouseCoopers székházába szervezett szakmai napokra 20-30 humánerőforrás-menedzsert, gazdasági és informatikai vezetőt várnak azoktól a vállalatoktól, amelyeknek a tapasztalat szerint a leginkább érdekük lehet ennek a foglalkoztatási formának az alkalmazása. Ezek közé tartozik az összes informatikai cég, de minden, értékesítéssel, vagy konzulensi tevékenységgel foglalkozó vállalat.
A rendezvény előadói közül az Avaya működés közben kívánja szemléltetni, hogy ma már a távmunka alkalmazása nem technológiai kérdés - nyilatkozta Gáll Tamás, a cég kereskedelmi igazgatója. Ma még visszatartó erő az a tévhit, hogy a távmunka infrastrukturális hátterének biztonságos kialakítása egy igen bonyolult és költséges feladat. A rendezvényen résztvevők rá fognak döbbenni arra, hogy ez mennyire nem így van - hangoztatja a szakértő. Be tudjuk bizonyítani, hogy a félelmek alaptalanok, a vállalatok jelentős költségeket takaríthatnak meg, és az alkalmazottak távoli menedzselésére kidolgozott módszerekkel hatékonyan irányíthatóak és ellenőrizhetőek a beosztottak.