Parenting -az ügyféltámogatás új szintje az Exactnál
forrás Prim Online, 2004. november 24. 10:01
Az Exact Software, a kis - és középvállalkozások ERP megoldásait
fejlesztő és szolgáltató szoftvervállalat 20 éves fennállásának
legfontosabb stratégiaváltását hajtotta végre. A vállalat legnagyobb
részét alkotó Exact International divízió három éves munkával
megalkotta a „Parenting” stratégiát, amely lényeges változásokat jelent
a cég üzletpolitikájában és szolgáltatásaiban. A jelentős
szemlétletbeli és gyakorlati módosításokat tartalmazó váltás a cég
közleménye szerint az Exact és ügyfelei számára egyaránt érzékelhető
fejlődést jelent.
A „Parenting” bevezetésével a vállalat kiemelt hangsúlyt fektet a multinacionális cégek világszerte működő kis- és középméretű leányvállalatainak kiszolgálására. A „Parenting” stratégia - mint azt, neve is mutatja - egy olyan gondoskodó szolgáltatást jelent, amellyel az Exact a világ különböző pontjain, a közös anyacéghez tartozó ügyfeleinek egységes támogatást nyújt vállalatirányításukhoz. A cél érdekében az Exact számos új irodát nyitott Európában, Amerikában és Ázsiában. A „Parenting” sikerét mutatja, hogy a stratégia három évvel ezelőtti „alapkőletétele” óta az Exact 220 új ügyféllel kötött szerződést, köztük a Siemens több leányvállalatával valamint az osztrák Royal Schouten és az Interchemia valamennyi külföldi képviseletével. Az Exact eladásai 2004 első félévében 13,8 százalékkal növekedtek, amelyek így elérték a 32,8 millió eurót.
A stratégia sikerének kulcsa, hogy egy pontosan meghatározott célközönségnek nyújt világméretekben egységesített szolgáltatást. Az Exact teljes cégcsoportok számára kínál hatékonyan használható, teljeskörű, integrált vállalatirányítási megoldást. A „Parenting” ügyfeleket egy, a saját hálózatukkal párhuzamosan felépített rendszer szolgálja. A kiterjedt Exact képviseleti rendszer garancia arra, hogy a leányvállalatoknak mindig azok helyi igényeire szabott megoldást szolgáltat. Az Exact nemzetközi jelenlétének köszönhetően nem csak azt biztosítja, hogy ügyfeleit mindenhol egységes formában és magas minőségben támogatja, hanem azt is, hogy az ügyfélnél felmerülő problémák megoldásában a lokális tapasztalatokon felül az Exact globális tudásbázisára is támaszkodhat.
A „Parenting” az Exact Magyarország számára is lényeges változásokat jelent. Az egységes szolgáltatás érdekében az Exact a világon mindenhol így Magyarországon is kizárólag leányvállalatain keresztül értékesít. Ennek megfelelően itthon is befejezéséhez közelít a disztribútori hálózat központosítása.