Az új informatikai rendszer miatt elérhetetlen a Matáv ügyfélszolgálata
Szalay Dániel, 2004. november 29. 23:20
Új informatikai rendszert vezetett be a Matáv, a piacvezető vezetékes
telefonszolgáltató. Ennek viszont az a következménye, hogy a cég
telefonos ügyfélszolgálatát sikertelenül próbáljuk elérni, még huszonöt
perc várakozás után sem jelentkezik ügyintéző. A huszonöt perc alatt
előre rögzített hang kedélyesen azt ismételgette, legyünk türelmesek,
mert az új rendszerrel problémák merültek fel, és több mint négy perc a
várakozási idő.
Ugyancsak hiába próbáltuk elérni a piacvezető távközlési óriást e-mailben is: a cég munkatársai a honlapjukon feltüntetett 1212@matav.hu címre küldött levélre egy nap alatt sem reagáltak. Megpróbálkoztunk a webes ügyfélszolgálattal is, ahol az ügyfélszolgálat rendszerének megadtuk a telefonszámunkat, visszahívást kérve, ám a rögzített időpontban hívást nem kaptunk. Próbálkoztunk a chates ügyfélszolgálattal is, ám a weboldal ezen szolgáltatása is hibát jelzett.
E sorok szerzője jelzi: csak egy hívószám titkosítását szerette volna kezdeményezni. Reméljük a Matáv ügyfélszolgálata előbb utóbb "szolgálatba áll", és a használhatatlannak bizonyuló informatikai rendszerbe előbb-utóbb életet lehelnek a távközlési mamutcégnél.
Szalay Dániel