A lap szerkesztői szerint a kéthavonta jelentkező magazin sajátos módon
ötvözi az életstílust a fotográfiával. Ezen egyedülálló tartalmi
kettősségével hiánypótló szerepet kíván betölteni a sajtópiacon. A fotózás
piacát körbejárva - ételfotók, divatfotók, útifotók, aktfotók,
kalandfotók, reklámfotók segítségével - betekintést nyújt nem csak a
mindenkit érdeklő szakmai kulisszatitkokba, hanem ábrázolja világunk,
életünk azon részeit is, amelyek minőségi fotóval bemutathatóak,
érdekesek és lenyűgözőek.
A lap célcsoportjába tartoznak mindazok, akik nyitott szemmel járnak, vizuális alkatúak, és érdeklődnek az őket körülvevő környezet iránt. A célcsoport markáns részét képezik a fényképezőgép-tulajdonosok régi és új generációja, valamint mindenki, aki új képet szeretne alkotni a világról - akár fényképezőgéppel, akár a magazin oldalain keresztül.
Az innovatív tartalom mellett a ZOOM további erőssége a páratlan nyomdai minőség, valamint a látványos tördelés és design. A ZOOM első száma december 10-én jelent meg, 12 700 nyomott példányban, melyet a Kiadó 4000 fős DM címlistára terjeszti, a fennmaradó mennyiséget pedig a Lapker Rt. saját hálózatán belül értékesíti. Az első két nap alatt a magazin nagyon sikeres eladási eredményeket produkált: az eddigi store-checkek alapján a terjesztett példányszám 70 százalékát megvásárolták, valamint az előfizetők száma is rohamosan növekedett az árushelyeken történő megjelenés óta.
A dinamikus indulást még decemberben a ZOOM Extra követi, melyben a világ, Európa, és Magyarország természetfotó-pályázatainak legszebb alkotásai kaptak helyet, igen gazdag illusztrációval, kiállítás-kalauzzal, és portfóliókkal.
ZOOM sajtóközlemény