Negyedével nőtt az internetes vásárlás
MTI Sajtóadatbank, 2005. január 4. 11:45
A téli bevásárlási és pihenési időszakban(december 26-ig) az elmúlt évben az online vásárlások értéke az Egyesült Államokban meghaladta a 23 milliárd dollárt, azaz mintegy negyedével volt nagyobb, mint 2003 azonos időszakában.
A bő hathetes időszak internetes vásárlási kiadásairól a Goldman Sachs befektetési bank, továbbá a Harris Interactive és a Nielsen piackutató intézetek készítettek felmérést.
A tavalyi novemberi-decemberi online vásárlások során a legtöbben ruházati cikkeket vásároltak, második helyen végeztek csak a hagyományos és videojátékok 2,5 milliárd dolláros vásárlási értékkel.
A ruhavásárlások előkelő helyét az indokolhatja, hogy a múlt évben számos divatcég és divatlap nyitotta meg online butikját.