Több, mint 30 000 termék az [origo] bevásárlóközpontban
forrás Prim Online, 2005. január 10. 10:06
Az [origo] bevásárlóközpont, Magyarország legtöbb kereskedőjét,
legnagyobb termékkínálatát megjelenítő online áruháza nagyszabású
karácsonyi akciót szervezett: az ünnepi szezonban (nov. 20 - dec. 20)
napi közel tízezer látogatást regisztrált, ami duplázást jelent az
előző év hasonló időszakához képest. Az akcióban mintegy 25 partner
vett részt.
A karácsonyi akció keretében az [origo] bevásárlóközpont speciális ünnepi ajándékkutató motorral felszerelt webboltot üzemelt be, amely banner és egyéb megjelenések formájában került kihelyezésre az [origo] hírportálra. A szezon slágerei között voltak az MP3 lejátszók és a digitális fényképezőgépek. Népszerűek voltak a legkülönbözőbb játékok, sporteszközök, de még az exkluzív férfiingek és nyakkendők is. A vásárlók között értékes nyereményeket sorsolt ki, több 100 000 Ft értékben.
Az év folyamán egyenletesen nőtt a bevásárlóközpont virtuális boltjainak száma, így a vásárlók ma már több mint 150 cégnek- köztük világmárkák kereskedőinek - több, mint 30 000 termékajánlatából válogathatnak az interneten. Az [origo] bevásárlóközpontban egy-egy vásárlás értéke átlagosan 10-16
000 forint, és kedvező tendencia, hogy az emberek az internetes
vásárlásra egyre fogékonyabbak kisebb, hétköznapi szükségleteik
kielégítése esetén is.