IBM-Amdocs: egységes számlázási rendszer a legnagyobb orosz telefonszolgáltatónál

forrás Prim Online, 2005. január 16. 21:10
Oroszország legnagyobb vezetékes telefonszolgáltatója, a Szvjazinveszt 40 millió előfizetőt szolgál ki, hét földrajzi térségben, s jelenleg a vállalatnál 180 különféle számlázási rendszer működik. Ennek felváltására, s a számlázás egységesítésére kapott megbízást az Amdocs és az IBM.
Az új megoldás lehetővé teszi a Szvjazinveszt számára, hogy integrált ügyfélkezelési stratégiát folytasson, amely átfogó képet ad a fogyasztókról és lehetővé teszi a vállalat számára, hogy a szolgáltatásra és a promóciókra koncentráljon, valamint hogy gyors ütemben új hang- és adatszolgáltatásokat vezessen be.

Oroszországban a vezetékes előfizetők száma még ma is folyamatosan növekszik, és a verseny erősödik. Az előfizetők egyre komolyabb igényeket támasztanak, s megfelelő kiszolgálásuk csak az integrált ügyfélmenedzsmentre való áttéréssel érhető el.

A projekt részeként az IBM integrációs szolgáltatásokat nyújt majd az Amdocs számlázási, ügyfélkezelési, rendelési, önkiszolgáló és partnerkapcsolat-szervezési rendszerei számára, amellyel a Szvjazinveszt modernizálja ügyfélszolgálatát és tovább növeli előfizetői számát. Az IBM és az Amdocs közös végrehajtási munkacsoportokban működik együtt a Szvjazinveszttel a projekt teljes időtartama alatt. Amint a végrehajtás befejeződött, a két vállalat folyamatos karbantartási szolgáltatásokat is nyújt majd. Az IBM nyílt szabványokon alapuló módszerével ez az átfogó bevezetés több régióban hatékony számlázási rendszer biztosít majd a Szvjazinveszt számára, különféle informatikai platformok és infrastruktúrák alkalmazásával.