eTel segítség a dél-ázsiai rászorulóknak
forrás Prim Online, 2005. január 19. 12:25
Az eTel Magyarország is csatlakozott ahhoz a - Magyar Vöröskereszt
által kezdeményezett - adománygyűjtő akcióhoz, mellyel a hazai
távközlési cégek igyekeznek segíteni a dél-ázsiai rászorultakon. A
katasztrófa következményeinek felszámolásához, a károsultak
megsegítéséhez január 19.-től az eTel ügyfelei is hozzájárulhatnak.
A 1749-es segélyvonal e naptól elérhető mindazok számára, akik Közép-Európa vezető vállalati távközlési vállalatcsoportjának, az eTel Group hazai leányvállalatának közvetlen elérésű ügyfelei. A rövidített szám felhívásával hívásonként 200 forint adománnyal támogathatják a rászorulókat, mely összeg teljes egészében a érintettek megsegítését szolgálja. A segélyvonalon január 19-e és február 28-a között az eTel Magyarország ügyfeleinek adományából összegyűjtött összeget a telekommunikációs cég a Magyar Vöröskereszt közreműködésével juttatja el az rászorulóknak.
A jelentős hazai mobil- és vezetékes távközlési cégek által támogatott segélyvonalra január első felében már megközelítőleg félmillió hívás érkezett, közel 100 millió forint értékben, mely az eTel Magyarország reményei szerint ügyfelei adományaival tovább növekszik.
Az eTel Magyarország érzékenyen reagál a társadalom, elsősorban az egészségügy és a kulturális élet problémáira. Korábban ingyenes szélessávú Internet hozzáférést, eDSL szolgáltatást adományozott a Magyar Pre‑ és Perinatális Pszichológiai és Orvostudományi Társaságnak és a Szent Márton Gyermekmentő-szolgálat Közhasznú Alapítványnak.