Erősödik a Nexon és a hazai humáninformatikai rendszerek
forrás Prim Online, 2005. február 1. 16:59
Magyarország piacvezető humánügyviteli szolgáltatója, a NEXON 1,6
milliárd forintos árbevétellel zárta a tavalyi évet, ami 2003-hoz
képest 24 százalékos bővülést jelent a cég számára. Ez a növekedés a
hazai gyártású humáninformatikai rendszerek erősödését is jelzi, a piac
kisebb átrendeződésére pedig abból lehet következtetni, hogy a NEXON
outsourcing üzletága még jelentősebb – 45 százalékos – növekedést
könyvelt el, így ezen üzletág részesedése a cég teljes árbevételéből
elérte a 33 százalékot.
A NEXON 2004-ben lett 15 éves. Ebben az évben ügyfelei száma elérte a 2400-at, árbevétele pedig 24 %-al haladta meg az előző évit. A cég 280 új ügyfele között van többek között az IBM Data Storage Products Kft., a Foxconn Hungary Kft., a Gyermely Élelmiszeripari Rt., a KUKA Robotics Hungaria Kft., az OBI Hungary Kft. és a Wienerberger Téglaipari Rt..
A NEXON töretlen növekedése jelzi, hogy a humáninformatika olyan informatikai részpiac, melyen a hazai gyártók termékei sokszor előnyt élveznek a multinacionális termékekkel szemben. A speciális szakértelmet a multinacionális vállalatirányítási rendszer (ERP) gyártók képviselői is elismerik. Jelzi ezt a NEXON és a Microsoft tavaly év végén kötött stratégiai megállapodása, melynek keretében a NEXON az összes vezető ERP rendszerrel teljes mértékben kompatibilis nexONBÉR bérügyviteli rendszerét jelentős kedvezménnyel kínálja a Microsoft Axapta és a Microsoft Navision vállalatirányítási rendszerekhez.